Rough like badgers arse?

Kvällen igår var helt okej! Jag och Kerstin drog till Funky Buddha. Snackade med några jätte trevliga tjejer i kön och fick komma in på deras gästlista, schysst av dem ju! :D stället var helt okej men lite för överklass för mig. Alla var så himla finklädda och verkade liksom snobbiga :P lite äldre var dem också. Dansade iallafall sjukt mycket, har träningsvärk idag haha! Vi var där tills de stängde sen åkte vi till Camden och mötte Jay och hans kompisar. Var med dem tills tunnelbanan öppnade typ 5.45 så åkte vi hem :) HAHAHA kvällens roligaste var nog alla namn jag och Kerstin kom på till folk, willie, german johnny, boris, jackie chan och hickups! :D i wanna erase the memory of willie though HAHA.

Allt som allt kan kvällen/morgonen sammanfattas som bra. Drack knappt nåt och sparade därför pengar, that's always good!


Rebecca, jag och Kerstin

wiihoo :)

Tyska tjejerna och mee

lolz

HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0