On his face is a map of the world

Det slutade igår med att jag gick hem till kerstin och vi käkade nuggets och mackor, as gott! Sen drog vi till NU bar i Loughton, mer folk än vad jag trodde det skulle vara där! :P köpte bara 2 smirnoff ice under kvällen, vi försökte mest dansa men musiken var då inte den bästa. Och folket, alltså... tjejerna, herre gu! Som barbie dockor, det bara skrek fake om allt om dem, naglar, hår, bröst, ja allt haha.  Så ja, nu har man prövat "gå ut" i Loughton också. Var nog första och sista gången, att gå till puben är nog bättre haha!

Idag ska jag kanske sova hos Line :) Vi ska iallafall ha film - godis - mys - kväll. det blir trevligt! :D är ju ledig på måndagar, eller ska iallafall vara det men man vet ju aldrig med familjen längre, så det är bäst jag frågar! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0