Just a little bit tired today!

För en gångs skull är jag ganska så pigg nu på morgonen. Även fast jag vaknat 73982 gånger inatt samt 4 gånger på morgonen tack vare bygg arbetarna som håller på just utanför mitt rum haha! Känns skönt. Har just ätit frukost och funderar på om jag ska stryka lite granna. Är en hel del som ska strykas nämligen. Eller om jag ska göra det senare när Ruby är hemma, isf kan ju hon kolla på en film eller nåt. Fast jag måste ju laga en massiv mängd mat idag.. hmm. Får se hur jag gör. Önskar att jag slapp ha Ruby alls den här veckan och bara kunde fokusera på städningen, strykningen och matlagningen för det tar flera flera timmar varje dag och känns faktiskt lite taskigt att bara låta henne glo på tv / film halva dagen medans jag gör allt annat. Deb sa häromdagen "or if you want to take a morning and finish all the cooking" när vi pratade om matlagningen, OFTA att jag vill ta min sovmorgon till att jobba? Nej tack. Så mycket som jag tycker om att laga mat vill jag ändå inte ta min sovmorgon för som sagt, jag sover så dåligt om nätterna.

Föresten! Inatt drömde jag nåt märkligt (antagligen därför jag är pigg, är oftast piggare de dagar jag kommer ihåg vad jag drömt) jag drömde om att jag var med Johnny Depp och sen att några människor hade krympts så de var pyttesmå och jag la de snälla i en glas skål och de dumma i en annan skål. Allt hände här inne i mitt rum i Loughton, HAHA.


Johnny boy haha

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Precis! Och jag har ändå en väldigt bra familj. Men ja, min värdmamma lämnade inte huset fören vid 11, så vad jag behövde göra uppe fattar jag inte. Dock så ska jag nog gå på bio med henne ikväll. Gillar trots allt mina värdföräldrar :) hur går det med allt extra jobb de lägger på dig nu?

2010-01-27 @ 13:02:23
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Syrran

ooouh hälsade du min man Johnny Depp från mig ;)

2010-02-04 @ 10:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0