It's weird, isn't it?

Ska snart möta Line och Adam. Ska bli kul att träffa lille Adam! :D Sen ska jag nog köpa med lite chinese hem och sen blir det att stanna inne och ta det lugnt igen. Vill bli av med denna jobbiga förkylning.. kul att jobba på måndag om jag inte blivit bättre liksom.

Skönt att det bara är lördag än så länge iaf. Solen skiner idag igen, så himla härligt. Men kan ju inte vara ute tack vare förkylningen som sagt. Så det spelar ju ingen roll. :P

Jag vet inte vad jag vill göra med någonting, seriöst. Hjälp mig någon. Jag vill stanna i England, jag vill åka hem till Sverige. Helst vill jag stanna här åtminstone några månader till. Vill inte lämna England och allt som finns här. Helst vill jag jobba som något annat än au pair, eller jag vet inte. Ååååh jag vet ingenting.

hold me in your arms, and never let me go.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jodå, det känns helt ok. Just nu är det blandade känslor bara. Jag har det bra i min värdfamilj men även här hemma... Men jag saknar väl livet i england nu. Kan göra mer där eftersom jag har mer pengar där. Men ja, hur går det för dig? Någon lycka på familjeletandet?

2010-01-02 @ 21:49:36
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill hjälpa, men vet inte hur...Har du funderat på det vi prata om? Pratat med Debra om det? Säg till om jag kan hjälpa med nåt!



I´ll never let you go, never ever!!

2010-01-04 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0