It makes me feel all different

Har pratat med familjen i Binfield. Ska hälsa på dem på lördag, sova kvar där till söndagen så ska den nuvarande au pairen visa mig runt i staden lite på kvällen. Det ska bli roligt! Hoppas det går bra, den här familjen verkar riktigt bra faktiskt. Känns allt bra för alla så kommer jag flytta till dem! :)

Tåg priser är dock sjukt dyra har jag upptäckt. Tråkigt. Kanske inte kommer kunna åka in till London så ofta, men vad gör man. Det viktiga är väl att familjen är bra..?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja lite synd äre ju att tågen är så dyra.. Men som du skriver, det viktiga är att familjen är bra ju :) Hoppas du får den familjen, håller tummarna för dig!! :) Kram

2010-01-07 @ 10:37:16
Postat av: Mamma

Vad skönt att du tycker familjen känns bra å att du får åka dit och sova över. Bra sätt för första bekantskapen att "känna efter" lite för er alla. Det kommer gå bra ska du se ;)



Kolla om det inte finns nå rabatter för ungdom le nåt,Erika kanske kan tipsa ;)Blir det så mycket dyrare än du haft med oistercard?? Jag menar, du kommer ju inte behöva åka så mycke tub...



Puss

2010-01-07 @ 11:08:03
Postat av: viktoria

det viktiga är att familjen är bra :) men om du skaffar ett railcard har jag för mig att det ska bli billigare. kolla upp det :)

2010-01-07 @ 12:00:38
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0