I'm seriously going mad now, aren't I?

Film kvällen hos Line igår var trevlig! :D pizzan från Pizza Hut var så sjuuuuuukt gott, alltså seriöst. Like heaven in my mouth. Och snabba var dem, inte ens en halvtimme tog det! :) Vi kollade på Friends ett tag, sen the Holiday. Love that movie. Så kollade vi på Whale rider, helt okej var den! Sist men inte minst såg vi Van Wilder, haha sjukt rolig film!!! :D Vi la oss runt 2 haha.

Om vecka bor jag i en helt ny familj, i en helt annan del av England. Svårt att tro. Jag längtar så grymt mycket, denna vecka kommer att gå as sakta! Och självklart får jag en massa extra jobb :S små saker, men sammanlagt blir det ju en del... Funderar på att säga att jag vill ha mer betalt nu sista veckan. Bland annat, varje dag ska jag laga massor av extra mat så att de kan frysa det liksom så de har när jag åkt. Sen ska jag göra drop offs med Ruby också, kul, NEJ. (det betyder gå upp 6.30 och fixa henne, hennes frukost, åka till buckhurst hill med na 8.13 och hon börjar inte förrän 9 ändå så måste stå och vänta ca 30-40 min, åka hem, åka tillbaka till buckhurst hill till 12, jobba till ca 19 HEHHHHHHHH istället för att helt enkelt börja med att hämta na i buckhurst hill 12 - jobba till ca 19)

Menneeeee.. ja.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch Tiina! Det låter verkligen inte kul med en massa extra arbete! Ja be om mer pengar! Inte ska de utnyttja dig nu bara för att du snart inte kommer vara där. De var dem som valde att inte ha en au pair mer! Jag har tur där med min familj. De ger mig en skyhög lön pga att ifall jag behöver göra mycket någon vecka (tycker jag gör mycket varje dag dock).



Tur att du iaf ha bra känslor inför att åka till den nya familjen. Hoppas att du blir behandlad tio gånger bättre där!

2010-01-25 @ 16:57:41
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Men hjälp vad dom utnyttjar dig! Och det där att du ska laga massa mat som dom ska frysa in för att äta senare, kan dom inte laga mat själva alls eller??!!

2010-01-25 @ 19:35:02
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0