I want to rip it apart, again and again!

Last night was awesome. Really good. förutom en sak. Att jag tappade min mobil!! och de har inte hittat den på KOKO heller så antagligen har nån snott den. Åååh vad irriterande :( alla mina telefonnummer, allt..

Plus att jag skulle sova hos peshti, lyckat när man inte har nåt nummer att ringa till? Så fick följa med Cissi hem och hennes hostparents hade visst inte blivit så glada. Men vadå, tyckte dem att jag skulle ligga ute och sova på gatan? :P tappar man bort telefon så tappar man allt har jag kommit fram till.

Vid lunch drog jag hem till Katrin iaf, Linnea kom också dit. Vi käkade smarriga pannkakor med glass och sylt! godheten! :D sen när jag skulle dra hemåt så åkte jag med världens segaste buss, tog sjukt lång tid att komma till Clapham common.

Har packat det mesta nu, tror inte det är mycket kvar alls. Känns konstigt att tänka att idag är sista natten här! Haha. Imorgon flyttar jag. Spännande, nervöst, pirrigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fyfan vad otäckt Tiina, sånt där som absolut inte får hända!! Har du inte moben, har du inte kontakt med någon!! Tur du fick sova hos Cissi då, trots att det upprörde hennes familj.



Fan..får så jääävla ont i magen...



Puss

2010-01-31 @ 08:38:15
Postat av: Ka

Vad tänker du hitta på idag ? =)

2010-01-31 @ 09:29:37
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0