I wake up, every day is a daydream

Har slutat nu då, och gissa vad! Deb frågade om jag ville ha mat, jag sa ja tack och så åt jag, Deb och Ruby tillsammans! Det var mycket trevligt. När de väl försöker så tycker jag så mycket om familjen. Många saker är irriterande och jobbigt med dem, men de är trevliga också. Det är dem. Häromdagen sa Deb att om jag verkligen inte trivs hos nya familjen så kan jag ringa och så fixar vi det på nåt sätt att de självklart skulle hjälpa mig och så sa hon att jag borde komma och hälsa på och att det kommer kännas jätte konstigt nästa vecka när jag inte är här.

Men det känns bra att jag åker på söndag. Jag ser fram emot det mycket. :)


nej om man ska börja göra sig ordning snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0