I try to find the words to describe this

Alltså ska det vara så svårt att lägga tvätt i en tvätt korg? Nu låg x antal handdukar på golvet FRAMFÖR tvättmaskinen, BREVID tvätt korgen, när jag klev upp. Man ba okeeeeeeej. Plus att de lämnat allt ute, halvfulla koppar, fat med halv ätna mackor på o.s.v. Fast det brukar dem ju göra iofs :P inga mackor fanns det kvar heller så drack ett glas nesquick oboy till frukost och en oat cake XD men nu ska jag sluta klaga igen. Sorry guys.

Idag ska jag nog ta en promenad till Buckhurst Hill. Vädret ser helt okej ut så. Men jag fryser så jäkligt hela tiden, det är kallt!! :P men man blir varm när man går haha.

Kommentarer
Postat av: viktoria

det är svårt att inte klaga när vuxna människor inte kan göra ens de lättaste saker. Som då t.ex. lägga tvätten i tvättkorgen, sätta in sin disk i diskmaskinen eller åtminstone sätta disken på vasken. Men som vi båda vet Tiina, så är dessa uppgifter för svåra för dem (A)

2010-01-26 @ 11:32:20
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: tove

alltså, vad jag störde mig på sånt där när jag var au pair i london! som om föräldrarna bara struntade i det och sa "äsch, det där tar au pairen hand om!". blir irriterad bara jag tänker på det :P

2010-01-26 @ 12:04:45
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Ja, det är verkligen skitkallt hela tiden. Det hade ju inte varit världens sämsta grej med lite isolering. :D

2010-01-26 @ 14:31:10
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men asså, nu blir jag fan förbannad, de kan väl inte hålla på precis hur som helst!! Inte fan ska väl du städa upp efter dem som efter ett gäng tonåringar. Och allt annat extra de lastar på dig nu, nä fyfaan vad arg jag är!! Jag har lust att ringa debra och martyn och säga ifrån, men det råkar väl du illa ut för isf...



Det kan fan inte bli söndag fort nog, jag vill inte ha dig i den där familjen!!!



Puss

2010-01-26 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0