I thought I loved you but my hate is in the way

HejjagheterTiinaochjagharensuperduperdåligdag.

Jobbet har väl varit okej idag. Har bakat apple crumble och hallon grottor med Ruby. Deb jobbade hemifrån idag, vilket som vanligt betydde att Ruby ville in till kontoret hela tiden. Men jag fick henne oftast att låta bli iaf. Vi kollade på Monsters, Inc idag också. Den var rolig!

Nu på kvällen så känner jag bara att jag vill gråta. Det mesta känns åt helvete idag. Och imorgon ska jag upp tidigt och lämna Ruby i skolan, för att sen städa hela huset. Ska bli skönt att städa, och inte ha hand om ungen. Jag orkar verkligen inte med henne.. blää. Och på fredag ska jag ha henne 12-18.30. HEHH. Förhoppningsvis kommer Line hit på fredag iallafall så får man lite moget sällskap. :)

Soon I'm leaving this house, this life, and I look forward to it.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur fan är det egentligen Tiina??



Puss

2010-01-21 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0