I miss the times when you were here

Okej lite bättre dag idag tror jag. Det hjälper lite grann att prata med vänner, att få känna att nån faktiskt bryr sig, tack till Chris som smsades där på kvällen. Nu har jag nyss kommit hem från att ha lämnat Ruby på skolan. Det gick bra! Första gången jag lämnade henne, brukar oftast bara hämta henne. Så promenerade jag hem, det var skönt, fast det är aaaas kallt ute idag typ. Så var skönt att komma in sen :) har hört att det antagligen kommer komma mer snö snart, bläk på det! Vill inte ha mer snö haha!

Ska ta med mig datorn ut i köket nu = musik. Så ska jag börja med städningen!

Torsdag idag, fredag imorgon wohoo! Sen barnvakt på lördag då men det gör mig inte så mycket. Ruby kommer ändå antagligen sova mestadels så jag kan glo på nån film eller nåt. :)


as bra låt, Nomy med When I'm gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0