I don't know what's worth fighting for

Idag bär det av till Bracknell då. Får se hur det går! :P de verkar som sagt väldigt trevliga! Men det är så långt bort, och mer än £10 för en enkel resa känns jävligt hårt, sen ska jag hem imorgon också, £10 till :S  KUL liksom £20 av veckans lön till att åka tåg. wihoo.

Igår var jag på bio med Cecilia, det var skoj! :D Vi såg "Sherlock Holmes" och den var faktiskt bra! lite svårt att hänga med ibland bara men vad gör man.  Seriöst vi satt i den största, SJUKASTE bio salongen jag någonsin satt min fot i ! Helt sick, jag lovar. Glömde såklart min kamera hemma och det gjorde Cissi med så kunde inte ta bilder men jag lovar, stöööört var de. Filmen var bra iaf :)

menneee.. I MISS YOU ALL BACK HOME VERY MUCH TODAY!!! :(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaadu gumman, jag kan tycka tågpriset blir lite väl högt...Särskilt då du kommer tjäna mindre i den familjen..Ibland kanske du vill åka in till london 2 ggr på en vecka å vips är mer än halva lönen borta. Synd om det ska vara orsak att inte ta familjen, men jag förstår att du ju inte kan sätta så mycket på bara tåg..



Bra att kvällen var bra iallafall...



WE MISS YOU A LOT OVER HERE...Puss

2010-01-09 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0