I am feeling happier today, yes I do

Idag har varit helt okej. Stundtals helt ICKE OKEJ men mestadels helt okej. Klev upp kl 7 imorse och beredde mig på att börja jobba, gick ut i köket och det var kolsvart! Ingen var uppe, jag hörde Martyn dra till jobbet nån timme innan men inga spår av Deb eller Ruby. Jag tömde och fyllde diskmaskinen och gick in i mitt rum igen och glodde på tv. Gick då och då ut och kollade, ingen vaken. Så la mig och kolla på tv igen. Vaknade av att Deb knacka på min dörr, HAHA jag somnade nämligen, kom in sa jag och då sa hon att hon skulle åka till jobbet runt 9, hon hade gett Ruby frukost, jag ba oj okej.

Lite jobbigt att de inte kan säga till dagen innan att man kan få sovmorgon två timmar, mennee aa. Sen så behöver jag inte jobba imorgon, bara visa Leanne vart Ruby går i skolan, sa Deb! Jag antar de är för jag jobba heldag idag, så jag är glad iaf.

Helgen ser inte så mycket ut faktiskt, har typ inget planerat. Kanske går ut med Kerstin imorgon men jag vet inte. Vill kanske spara pengarna till nästa helg istället, Scandinavian Party då ju! Ska bli sjukt kul :D


IHIHI Ben, jag och kändiz :)

Kommentarer
Postat av: Alina

Men vad irriterande att dom inte kan berätta sånt innan! Vad gullig du är! Jag är tyvärr upptagen i helgen. Ska jobba lördag. Träffa kompisar fredag och söndag. Men väldigt gärna en annan dag. Du verkar vara mysig!!

2010-01-14 @ 21:37:12
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Stina

Gud va kul! Vilket "enkelt" sätt att få flytta utomlands ett tag. Vad har du för arbetsuppgifter de tider barnen är på skolor och dagis?

2010-01-14 @ 22:35:08
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0