Hey do you even know who I am?

Till mamma: aaaw ja jag förstår det, det är så mycket som händer där hemma och jag känner mig totalt hjälplös, kan inte göra någonting härifrån, kan inte ens krama om dig. Men det är bara att du ringer om du vill prata, kom ihåg det! Eller mailar, vad du vill! :) och försök ta åtminstone lite egentid varje dag, du behöver det för att orka med allt. Hoppas du får en bra helg! Jag älskar dig mami! Puss <3

och till er andra, god morgon! :) It's Friday and I love it! :) Har just duschat, ska snart tömma/fylla disk maskin och runt 11 ska jag bege mig mot Buckhurst Hill och hämta upp flickan!

Igår kväll ringde Kerstin och undrade vad jag gjorde, så möttes vi och gick en sväng till The Last Post. Sen gick vi hem till henne och hon visade mig några filmklipp, därav ett med WILLIE!!! HAHAHAHA omg, funniest ever typ. så gick jag hem och glodde lite på tv och sov. Sov genom nästan hela natten!! Så himla skönt! :)

Nej om jag skulle ta och get going, så jag inte känner mig stressad sen! :)

Kommentarer
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Ja, jag har ditt nummer. :) Jag har nog fått en tjej som också vill gå tidigt, så det löser sig nog. Men vi kan väl försöka hitta varann därinne, kul att säga hej liksom! :)



Jag har ingen aning om vad som händer med din mamma just nu, men jag förstår att det måste vara jobbigt att vara så långt ifrån när någon mår dåligt! :(

KRAM!

2010-01-22 @ 12:53:35
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Elenor

Sv: jag är fast här till juni/juli. Antgligen mitten på juli men jag tänker positivt xD.

Hur länge har du tänkt att vara här i england?



2010-01-22 @ 14:33:26
URL: http://elenortellebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0