HEHEH JÄTTEKUL ELLER INTE

Fan vilken jävla skit - vecka det här är. Den suger totalt. Jag är trött hela tiden, kan inte sova om nätterna, ungen har fått löss så risken är stor att jag med får det, msn laggar, jag kommer att få hämta ruby från skolan minst 3 dagar i veckan tills jag åker, det har snöat och imorgon är därför skolan stängd så kommer få jobba 5 timmar mer än vad jag egentligen skulle och får antagligen inte extra betalt för de, brukar inte få det...... Så jävla irriterande.

Har inte ord till hur jag känner. Så lika bra att avsluta detta inlägget. Ursäkta att jag är så förbannad men VAFAN!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hejsan, första gången jag kikar in hos dig! Har du flyttat helt till london? Hur många barn har du?

2010-01-13 @ 21:04:22
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/
Postat av: Stina

oops, såg ju att du är aupair! Hur länge?

2010-01-13 @ 21:04:49
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0