Happy New Year!

Gott nytt år allihopa! :) hade en trevlig kväll med tjejerna, det blev dock oväntade vändningar som vanligt. Till exempel blev jag och Anne "the piccadilly tramps" HAHAHA för vi fick inte gå in till Marika och Cissi's rum på hostelet. Så vi fick sitta ute på gatan och käka vårat KFC. :D sånt som händer, tur det är plus grader här iaf. Vi blev arga på den där dryga killen i receptionen, usch. men sen gick jag, Anne och Line tillbaka till KFC restaurangen och Line åt, och jag och Anne turades om att gå in på toa och byta om samt fylla våra muggar med bacardi, HAHA sjukare, förfest på KFC liksom hahaha.

Ska möta Line senare så jag kan få min väska. Och så ska jag kolla på Twilight, familjen hade hyrt den och dem ska iväg ikväll så Deb frågade om jag ville se den, självklart vill jag det :D Har ont i halsen, kan knappt prata. blää. Blir att dricka mycket tea idag och bara ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0