Give me some energy, please

Är så sjukt trött. Klev upp typ 7 eftersom de sa igår jag måste jobba heldag och det är fortfarande mörkt i hela huset. Alltså vissa dagar kliver de upp 7, vissa 7.30 och vissa 8. hmm. Jaja vaken är jag iallafall. Det spö regnar ute. Då kan jag ju inte ta ut flickan och leka i snön idag, eller gå till parken. Hmm då måste jag hitta på massa saker att göra inomhus. Ska iallafall baka. Sen får man väl rita och spela spel och sånt.

Jag är så trött. Imorgon har jag sovmorgon om nu inte skolan är stängd imorgon igen :S då lär jag ju få jobba heldag igen..... och inge extra betalt, nej nej. brukar inte få det :S

Kommentarer
Postat av: Stina på Minbebis.com

Går barnet inte på något dagis eller så?



Hur gammal är du då? :)

2010-01-14 @ 11:30:17
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/
Postat av: Alina

Men oj, börjar dom bli otrevliga nu? Det ska ju vara självklart att du får extrabetalt om du jobbar mer än du ska! ;( När drar du till den andra familjen? Hur länge ska du stanna där?

Kul att du läser min blogg. :)

Kram!

2010-01-14 @ 15:28:11
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0