For some reason I can't explain

Tar en paus i städandet nu. Leanne kommer nämiligen snart förbi och ska hämta lite saker till Ruby, hon ska sova över hos dem ikväll. Funderar på att snabba mig att städa klart och gå till Loughton en sväng. Samtidigt blir jag så trött av att städa så kanske borde ta det lugnt sen :P det visar sig sen hur jag gör. Skulle behöva sova middag en stund när jag är klar också, komma ifatt med sömnen lite.

Förstår verkligen inte varför jag har så svårt att somna, och sen vaknar hela tiden genom natten. Som C sa, kanske är jag nervös över att byta familj snart. Eller så är det det att jag inte trivs här och är ganska unhappy mest hela tiden. Jaja vad det än är så hoppas jag det ska ändra på sig snart! :P

Just ja, jag måste ju stryka sen också! HAHA glömmer alltid bort det och kommer på det när jag tror att jag nästan är klar. Det blir nog inget Loughton, strykningen kommer nog ta ca 2 timmar :P damn!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

usch stryka. Verkligen inte min favorit sak att göra...

2010-01-21 @ 16:55:16
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0