For a year, for a time, for a little while

Jag behöver inte barnvakta ikväll. Så kvällen kommer att bli en riktigt seg kväll med film och kanske popcorn! Jag hoppas vi har popcorn. :D Sov nån timme nu för en stund sen, kändes braaa. Hade ju kunnat sova nån timme till om jag vetat att jag inte skulle jobba, men men! :P

UPDATE: nu ringde Kerstin, hon behövde inte heller babysitta ikväll. Hon undra om vi skulle gå och bara ta nån drink på NU bar i Loughton. Vore ju kul, har inte varit där förut eller så ju! men ja, jag ska fundera ett tag :P


Små trött Tiina :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååååhhh...jag ser minlaptop där...saknar den :`(



Puss

2010-01-23 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0