Exhausted

Har inte gjort nånting idag typ. Sov länge, kunde inte sova igår.. Har iallafall träffat Line, det var trevligt. Vi gick omkring och pratade, gick till New Look, Superdrug och så vidare och så fikade vi lite på Costa. Gick förbi Sainsbury's och jag köpte middagen åt mig till ikväll. yumyum.

Det är KALLT i mitt rum, seriöst, familjen hade stängt av mina element så jag sov fullt påklädd och hade mössa på mig inatt, så sjukt kallt var det!! :S fattar inte varför de hade stängt av då när jag åkte till Bracknell, det var ju bara över en dag? :S

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Wieee! Hur känns det? :) Håller med dig att det var skumt att de stängde av elementet när du bara var borta en dag :s

2010-01-11 @ 17:47:38
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0