Everything is so different, but I like it

Nu bor jag i Binfield. Sitter här i mitt nya rum, det känns lite litet jämfört med det gamla, men så mycket mysigare. Och varmt är det också! :) det var faktiskt lite sorgligt att säga hejdå till familjen, jag har trots allt bott med dem i mer än 3 månader, lärt känna dem och allt. Kommer sakna dem, men det är mycket jag inte kommer att sakna alls med dem också. När vi mött Kelly så berättade jag hur det varit och så, och hon blev typ helt chockad. och hon har sagt gång på gång att "this is YOUR house too now" haha så gulligt.

Dagen har bestått av att ta det lugnt, pratat med Kelly och Erica och så har jag lekt med Francesca. Francesca hjälpte mig packa upp mina kläder också, eller rättare sagt att lägga ur allt på golvet tills resväskan var helt tom, HAHA så söt!! :) medans jag hängde upp kläderna på galgar :P

Nej ska nog ta och försöka sova nu, kommer vakna tidigt av Francesca, haha så sjukt söt, hon hade sagt till Kelly att hon ville komma in till mig för en "cuddle" på morgonen. Man blir ju förtjust i tjejen på en gång alltså! :)

Kommentarer
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Woho, det låter ju super!

2010-02-01 @ 00:01:14
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0