Everyone she loved is hidden deep inside

FAN VAD JAG HATAR MIN SÖMN! eller rättare sagt - icke existerande sömn. Jag förstår inte! La mig 11 igår, somnade runt 2-3 :S bara låg och vred och vände på mig hela tiden. suuuck. Så man var ju inte överpigg när klockan ringde 6.45. menneeee.. aa. Tog bussen till Buckhurst hill med Ruby, slapp betala! Det var en snäll indier det.

Promenerade hem från skolan, ska väl städa lite nu så att jag har en del gjort tills Ruby kommer tillbaka. Funderar på om jag ska ta bussen eller gå till Buckhurst hill till 12.. hmm. Får se. Vore skönt med en till promenad.

Idag har jag massor att göra så borde egentligen sätta igång nu.. Ja det ska jag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackarn, det är väl för kallt i rummet och hela situationen är otrevlig :(



Snaaart flyttar du och då tror jag sömnen blir bättre :) När du är hos en familj som ger dig mat varje dag, värme i rummet, umgås med dig utanför din arbetstid, visar ömhet och vem vet--kanske får du kramar oxo :) :)



Puss

2010-01-28 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0