Because that's the spirit yeh!

HEHEHE nu ska jag snart bege mig och hämta flickan. Kommer ta bussen hem så vi kan få förbi the corner shop och handla mjölk och grädde. Har gjort lite av städningen iaf, dammsugit allt och sopat köket och torkat en del på bänkarna samt tvättat. Bara det värsta kvar, haha, resten av köket och badrummet. Samt laga en enorm mängd curry haha! Men det ska bli kul, me like cooking. Tycker bara synd om Rube som får sitta i vardagsrummet och inte göra nånting direkt, men jag frågar alltid om hon vill hjälpa mig eller sitta i köket och rita eller så men det vill hon inte. Så not my fault really?

Mennee aa senare idag när jag slutat ska jag och peshti gå på bio, wihoo I love going to the pictures. Får se vad vi ser, har ingen aning än! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0