Back to normal again

Idag tog jag en promenad, trots min förkylning. Det var så varmt och skönt ute i solen så! :D Jag gick upp för den där långa backen där det är utsikt så man ser ända till London, riktigt fint var det.

Imorgon börjar jag jobba igen, nu kommer schemat att se lite annorlunda ut :P Jobbar mån, tis och tors denna vecka och sen kommer jag jobba tis, ons, tors och fredagar. Ska ringa Marie imorgon igen och se om de fått in nå mer familjer :)


Uppe på kullen eller vad man ska säga



"min" nuvarande gata

Kommentarer
Postat av: Mamma

"sol å varmt"..jojo...Här isar det i snålblåsten, gaahh...



Hoppas saker börjar reda ut sig för dig nu när det är "vardag" igen..



Puss

2010-01-04 @ 09:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0