Away from this life, away from the light

Morning! Igår var jag och P på bio då. Vi såg Up in the air med George Clooney, den var väldigt bra emellanåt, rätt rolig! :D hade lite popcorn krig, det var typ fullt med popcorn runt där vi satt XD sen drog vi till Burger King och så Funland! synd jag inte hade mer pengar haha, as kul att spela ju. Så gick vi upp till Oxford circus och åkte hem. När jag gick hem från stationen åkte en taxi jävel förbi och skvätte x liter vatten på mig, HEEEEEEEEH -_- idiot. han gjorde det med flit också för 2 sekunder innan han åkte genom pölen blinka han till med helljus. FUCK OFF vad har jag gjort dig? hahahah.

Idag är det jobb ca 12-17. Senare ska jag till koko med Marika och Cecilia och kanske Anne, ska bli skoj! :D undra om jag ska ha på mig Converse och skippa högklackat. På koko är det ju faktiskt okej :P jaja får se.

Min sista helg som London bo. nu finns jag ju iallafall på undergrounden, det kommer jag inte göra snart. gaaah på söndag flyttar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0