A good evening, yes indeed

Igårkvällen var super trevlig. Jag och Line var lite väl stressade och så fucka sig tunnelbanan och bussen så vi fick vänta as länge, men till slut kom vi fram till Piccadilly circus! Mötte Peshti och Joel och gick ner till puben där vi brukar vara ibland, där Anne och Sara väntade :) Tog en drink och begav oss sen upp mot Leicester Square, mötte Marika och Atifa.

Gick in på Ruby Blue och som väntat var det rätt så tomt på folk eftersom vi är lite snåla och gick dit tidigt = billigt inträde! :) träffade på Alina där inne vilket var trevligt men pratade inte så mycket tyvärr! Det var en as jobbig, stor svensk man som satt vid oss hela tiden, HAHA lite väl konstig var han allt. Efter ett tag blev det bra mycket mer folk och det var as kul! själva stället var väl okej men as lite space att dansa på. och vissa människor, som sagt, jaa.. :P

Dansade mycket, hade allmänt trevligt med trevligt folk och upptäckte att Peshti liknar Åsnan i Shrek lite granna, HAHAHA så kul att retas med folk!! :D När de stängde skulle vi till Burger King men det var stängt, gick till Subway istället och FY VAD DÅLIGT SUBWAY ÄR I LONDON!!!! Iallafall den vi var till, usch och fy och blä!! Först ger dem mig helt fel macka, en annan tjej måste ha fått med sig min. Fick en ny iaf. Den smaka inte bra. Sen satt P på en hög stol vid bordet, då blir dem as sura och säger att han inte får sitta där, typ damp anfall, haha så vi fick leta på en liten, alltså en vanlig stol :S kära nån.

Så drog vi hem till Joel och Peshti och sov där en stund (jag, Line, Marika och Atifa) och sen åkte vi hem då! :) Mina fötter håller på att gå sönder känns det som, inte van att ha på mig skorna jag hade igår haha! Men nu får dem vila lite, ska bara ta det lugnt nu och ikväll blir det babysitting.

Kommentarer
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Åh, jag vet vem du menar! Den där stora svenska killen/mannen... Han satte sig vid oss också och ville verkligen inte gå. Kände inte av stämningen alls liksom. HAHA!



Ja, tråkigt att vi inte hann prata. Men det får bli en annan gång. Kul att se att du finns på riktigt iallafall. :P Ha en fin dag! Kram!

2010-01-23 @ 12:23:54
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0