White snow, I know You're on a place where I just can't go

Morning people, hoppas allt är bra med er! Jag mår bra idag, känner mig inte så trött som igår! :) Fick ju lite sovmorgon tills 8.30 så det var nice! Drömde knasiga, mysiga drömmar inatt. HAHA! Och som jag sagt förr, när jag kommer ihåg vad jag drömt om så känner jag mig oftast mer utvilad på något skumt sätt.

Just nu är lilla F på dagis, lämnade henne för en stund sen. Så ska jag hämta henne 12, fixa lunch åt oss och sen kanske vi ska ta och baka våra Tom & Jerry cakes? :D Senare ikväll blir det zumba med Carmen, höhö det värsta är ju att jag inte hinner med eftersom det inte är nybörjar gruppen direkt XD men det är kul, så det blir nog bra ändå.

På kvällen sen kanske jag hittar på nåt med D. Till helgen ska jag få lite mer "körlektioner" haha det vore riktigt skönt att kunna köra omkring. Då kunde jag hälsa på svenska tjejerna kanske i nästa vecka? :)


Lyssnar på NOMY :D seriöst det är så braa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0