When darkness falls, when she's alone

Jag känner mig trött, blir en tidig kväll ikväll. Imorgon får jag iaf lite sovmorgon, ska bli skönt! :) Dagen har varit bra idag förutom att Francesca hade en liten olycka idag igen. Inte bra. Får hoppas hon slutar med det, inte kul för någon ju, men ja man vet ju inte är nog kanske inte med meningen :/

Jaja. Jag dammsög lite granna på nere våningen idag, tänkte att det kanske kunde vara trevligt :) HAHA Kelly sa idag att jag är nog den renligaste au pairen dom haft. Jag antar att det sitter i från när jag bodde i Loughton, de ville ju att jag skulle ha plockat undan allt och sånt tills de kom hem från jobbet :P

Nu på kvällen kom Dan förbi en stund, vi bestämde att vi skulle se på film och jag bad han ta med nån, vi kollade på en som hette Role Models, AS KUL var den! :D

Men nu blir det att lyssna lite musik, sen glo på HIMYM (nytt avsnitt, yaaay) sen sova tror jag. Är som sagt trött eftersom det blev en tidig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0