Find a special place in your heart

Idag vid lunch ska jag åka med S och F till donken! Fett godde seriöst! Har varit sugen på cheese burgare i typ 2 veckor haha. Så det lär jag trycka i mig, muuums. Senare får vi se vad vi hittar på!

Sitter och lyssnar på UK top 20 just nu, bra musik juuu. Man tänker på Erica på rätt många av låtarna haha, musik nörden där! :D

Nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, förutom att jag sov ganska dåligt inatt. Hade svårt att somna :/ tänker väl för mycket igen.

Kommentarer
Postat av: malta

sv; Jag bor i Finland :)

2010-02-05 @ 12:18:03
URL: http://atmalta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: Mmm förstår det. Ja man kan ju inte göra så mkt, mer än att typ ringa. Nu i helgen har jag planer me några andra au-pairer. Ska bl.a. till sv kyrkan och titta på melodifestivalen. Men du är välkommen att hänga på. Nästa helg ska jag nog följa me familjen på kalas. Men om du ha lust att ses nån gång i nästa vecka!? Kram

2010-02-05 @ 12:32:25
URL: http://karlssonjohanna.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0