You never know what's going to happen

Idag har varit bra. Jag och Steve drog till gymmet imorse efter vi lämnat F på skolan. JAG PÅ ETT GYM! Kan ni tänka er gott folk! Jag ska minsann börja träna lite smått :) Tränade ca en timme idag haha bra jobbat för att vara mig. Cyklade visserligen en halvtimme men ändå, det var jobbigt det med jag lovar er! Sen blev de lite steamroom och sen drog vi och hämtade F och så hem.

På eftermiddagen har jag och F mest dansat omkring och lekt, vid 3 kom Carmen över med Steffi så var han här några timmar. Han hade typ världens sötaste hund kostym med sig, HAHA! Och Francesca tog på sig sin Snow White kostym, så gulliga var dem!! :) Så lekte vi och hade oss tills Kelly kom hem och Steve gick upp och Gabi hämtade Steffi. Sen har vi käkat, gott var deeeee!

Just nu lyssnar jag på musik och bara tar de lugnt.


Snow White and Doggie :D

Steffi :D

Frankicesca! <3

Jag!

Underbara unge! :)

aaaaw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0