I am happier than I've been in a long time I think

Jag håller fortfarande fast vid att Jedward äger. HAHA. Seriöst, jag blir så glad av dem! Och så är de ju gulliga också! :)

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt och lyssnat på musik och glott lite HIMYM. Ska nog glo Scrubs snart :) Imorgon får jag lite sovmorgon, till 8-8.30! Blir nice :) Hoppas jag sover bättre inatt än igår natt. Igår natt var inte så bra. haha. Vet inte riktigt varför :/

Jag hoppas jag kan åka hem över påsk, åtminstone blir de nog den 1-5 april :) Vore mysigt. Blir bara en snabb vända för familjen är troligtvis inte ledig, men de ska kolla upp de nu i veckan!

It's not as easy as is seems
either when you've got no choices
or when you've got too many choices!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0