It's called thanksgiving, not thankstaking!

Denna helg har varit väldigt trevlig! I fredags hämtade jag och Steve Matilda vid stationen då och åkte hem. Drack lite vin/cider och pratade och sånt, jag fixade mig. Sen fick vi skjuts till Wokingham av Steve, mötte Sarah och Sara, två andra svenska tjejer :) De var väldigt trevliga! Så mötte vi på Dan och Joe och Greg också. Först var vi ju då på the Raglan och sen gick vi till Square bar som inte var lika bra, sen Gig house. Meningen var att vi skulle till the Spin och dansa sen också men Matilda var trött så vi åkte hem tidigt. Lite synd men så blir de ibland. Kvällen var iaf bra! Och jag tyckte det kändes som jag och Matilda kom bra överens, det är ju kul. :)

När vi skjutsat hem Matilda på lördagen åkte vi och storhandlade. Sen åkte vi hem och Steve's son Lee kom och skulle stanna till måndag, så kom även steves mamma och hennes man en stund.

Lördagkvällen slutade hysteriskt kul alltså, haha! Det började med att vi drack några glas vin och Francesca ville att alla skulle dansa. Så där dansade vi med henne en och en, sen alla tillsammans. Jag förstår inte hur lilltjejen kan ha så mycket energi, haha hon är så galet söt :D iallafall, det var en riktigt rolig kväll.

Idag, söndag, har vi åkt till Virginia Water och promenerat lite! :) Tyvärr var inte Kelly med, hon var tvungen att åka iväg för jobbet och kommer hem på tisdag. Sen så har jag fått min första körlektion av Steve, hahaha kära värld vad ovant att sitta på fel sida av bilen, köra på fel sida av vägen! Men det var kul, jag gillar att köra och längtar tills jag blir mer confident och kan köra omkring här. Nu på kvällen har vi bara glott på tv, alla var rätt trötta idag.

Nu blir de HIMYM och sen sovaaa!

Jag och Matilda hade en liten photoshoot i fredags :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0