This is crazy crazy crazy wonderful

Nice dag. Yes indeed. :) Pratade med mamma i telefon imorse sen hämtade jag F på skolan vid 12, så åt vi lunch och sen gick över till Carmen. Spelade lite Wii fit och drack te och så, skoj! Så drog vi hem och lekte och dansade i vardagsrummet :)

Har ätit ugns pizza och sallad idag, så gott! I love it. Sen har jag snackat med Marina i telefon nu på kvällen, det är alltid trevligt det med. :)

Imorgon kommer Sarah förbi på förmiddagen medans F och "hennes" barn ändå är i skolan. Ska bli trevligt med lite sällskap! :) Får se vad jag ska hitta på på kvällen. Under helgen ska jag iaf försöka hinna träffa Matilda och Johanna och få lite "körlektioner"! :D busy helg med andra ord. :)


Jag och Matilda förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0