There's nothing else I can say

Morgonen har varit bra! Skönt med lite sovmorgon :) Efter jag lämnat Frankie på dagis så gick jag en promenad. Det var härligt. Gick till där vi gick med Carmen och Steffi häromdagen, där vi såg fåren och se :D så gick jag lite längre, in till nån slags parkområde eller nåt.

Om ca en timme ska jag hämta lill tösen igen, ge henne lite lunch och leka lite och sen ska Steve vakna runt kl 1 så det blir en kort dag idag! Jag får skjuts till tågstationen sen, det är ju väldigt snällt :) ska ju in till London idag hihihi! Blir att sova hos Peshti, imorgon blir de museum med Marika och på kvällen Scandi party! :D ska bli kul att träffa mina tjejer, Line och Anne och Marika :)

Nej nu ska jag nog försöka mig på att packa lite saker jag kommer att behöva.


Sötan och Snow White ^^

This is actually a really good picture - Francesca hahah :D
RADCLIFFE (Y) ser du Marinaaa?? :D

Kommentarer
Postat av: viktoria

sv: hm, jo familjen ar det. ibland ar det hur bra som helst och ibland ar det bara pest och pina! hatar till exempel att min vardmamma glommer bort saker hela tiden och speciellt da det kommer till pengar hon ska ge mig. tycker det ar extremt jobbigt att behova be om pengar. men det far funka.



haha, mjoo jag tar inte bort nagon tagg. tycker det ar lite lojligt. inte kan man vara snygg alltid ^^ sa haller med dig, man ska bjuda pa sig sjalv :)

2010-02-11 @ 13:57:43
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0