Powernaps are good for you

Imorse när jag duschat och sånt lämnade jag ju då Francesca på skolan. Kände mig mega trött så satt vid datorn en stund, och därefter kollade på ett avsnitt av HIMYM och somnade - fick mig en härlig powernap på ca 40 minuter. Så nu känner jag mig piggare haha. Ska hämta lilltjejen igen om en halvtimme, så ska vi äta lite lunch sen gå över och dricka kaffe hos Carmen om hon har tid så kan Francesca leka lite med Steffi :)

Just nu singlar det ner lite snöflingor här - SNÄLLA stanna inte utan smält bort på en gång! Prettyplease!! orkar inte med snö haha. Fast egentligen ska jag ju vara glad, detta är ju INGENTING mot vad vi har hemma i Sverige! :P


POWERNAPS (Y)

hihi haha hoho höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0