Open up my eager eyes

Jag sitter och äter choklad och kollar på the Holiday. HAHA!! Alltså, jag borde inte äta choklad och jag borde inte kolla på kärleksfilmer. Jag blir bara avundsjuk. Men jag älskar the Holiday. Jag vill kolla på den med min bästa MARINA och äta ost bågar och wiener bröd och fyllda paprikor med henne <3

Idag har jag pratat med både mamma och Marina och lite med Staffan i telefon, det var trevligt! :D jag glömmer bort att jag kan ju ringa hem nästan hur mycket jag vill nu, måste komma ihåg det! :)

Annars så har dagen gått okej, blev lite otäckt vid middagen när jag och F åt men det löste sig. Dan kom förbi en sväng vilket var trevligt att få lite sällskap såhär mitt i veckan.

Nu ska jag återgå till the Holiday och chokladerna, hejsssss!


LOVE THIS MOVIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0