Instead I'm out in the world being awesome - 24/7 - 365!

En bra dag idag! :) Enjoying life to the fullest just nu känns det som. Trivs i familjen, trivs med vänner som jag börjar få (dock saknar jag mina London vänner/Loughton vänner) har börjat träna lite smått och så vet jag att jag kommer åka hem för påsk en liten vända och träffa mina underbara hemma i Sverige! <3

Idag fick jag lite sovmorgon då, sen gick jag med F till skolan. Gick hem, lyssnade på musik och tog en liten tupplur haha innan jag hämtade henne igen :) Gjorde våran lunch och sen bakade vi Tom & Jerry cakes! :D Efter ett tag kom Steffi över och idag lekte de inte lika bra som igår. Men det var väl helt okej iallafall! När han blev hämtad så käkade vi sen var de dags för zumba med Carmen!

Som förra gången var jag verkligen inte i takt med allt hela tiden och så men det gick okej iallafall, kul var det! Så drog jag hem och tog en snabb dusch innan Dan kom över. HAHA vi skulle spela kort, men vi märkte att det var något skumt med kortleken efter ett tag. Det fanns vissa nummer i både 5, 6 och 7 exemplar, HAHAHA! Så vi bestämde oss för att kolla på HIMYM istället.

Nu kollar jag fortf på HIMYM och tar de bara lugnt, ska snart sova. Börjar 12 imorgon, skönt! :)


Miss you all back homeeee <3
mamma, ringer dig imorgon så du vet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0