I used to think I had the answer to everything

Har  tagit mig ett långt varmt bad, ååh så skönt det var. Härligt med badkar! :D innan det lekte jag och F i mitt rum med våra nallar och så spelade vi lite dator :) sen har jag bara setat på rummet och tagit det lugnt, spelat lite alfapet med syrran på blip! :) vi älskar alfapet. <3

Jag känner mig hungrig men vill inte gå ner och ta nåt. För jag borde inte äta på kvällarna haha. Kanske tar mig ett glad oboy dock.

Nästa helg är det Scandi party, hade tänkt gå på det, men ikväll frågade Kelly om jag ville följa med dem till Bath nästa fredag, det är typ södravästra England, och det vore ju jättekul! Vill som sagt se mer utav England när jag ändå är här, så jag åker med dem! :) de kommer fler scandiparty's! :D

Imorgon ska jag träffa Dan mfl typ i Wokingham antar jag det blir, ska bli skoj!

Nej nu blir det oboy, Scrubs/How I met your mother och sen sova! Nattinatt! :)


random bild från förra helgen!

Kommentarer
Postat av: lukes

sv; Najs. Jag ska på 18 års middag idag :D

2010-02-05 @ 09:01:54
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0