I don't know how I got this way, I know it's not allright

Igår följde jag med Carmen till Zumba!! hahaha snacka om att vara som en förvirrad myra eller nåt, jag hängde knappt med nånting ju även fast de gjorde lätta saker! Men kul var det och jag skulle gärna gå igen :)

För övrigt var gårdagen bra, första riktiga jobb dagen och allt ju. Det gick så bra så och allt kändes bra. Efter nursery och lunch gick jag och F hem till Carmen och fikade / lekte.

Idag är jag ensam med Francesca ikväll, Kelly jobbar iväg någonstans och Steve jobbar ju natt. Det kommer nog gå bra, det tror jag. Borde inte vara några problem :D dan kommer nog förbi en sväng ikväll också.

Nej jag är trött och måste nog ta mig en powernap.


Steffi och Francesca :)

Me and Nellie hahaha

Aaaaw :)

kissssses

Crazyyyyy :D

Kommentarer
Postat av: Marika

vilken sötnos du har där :)

jo, vi fick tillbaka grejerna men satt som sagt och väntade till sist :S kommer inte riktigt ihåg vad den heter, något på s tror ja. den ligger rätt nära piccadilly/leicester square :P

2010-02-09 @ 14:50:47
URL: http://mikainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0