I am starting to get sick of this

uuuuusch jag vill inte vara förkyld. Hostar mer och mer, får mer och mer ont i lungorna typ, måste nog köpa host medicin imorgon. Steve skjutsade mig iallafall till the chemists tidigare och jag köpte näs spray (som INTE var den jag trodde, haha) och halstabletter.

Jaha, imorgon åker Erica. Kommer kännas så konstigt utan henne, haha jag kommer säkert känna att klarar jag verkligen av allt helt ensam! Men det kommer nog gå bra. Det tror jag. Jag är rädd att Francesca kommer att sakna henne jättemycket dock och kanske inte vilja vara med mig liksom. Även om det blir så så blir det nog lättare efter ett tag, klart att de kommer att sakna Erica och de känner ju inte mig så bra än heller och så.

På fredag ska jag antagligen gå ut med Dan och dem i Wokingham iaf, om jag inte blir sjukare. Blir kul att komma ut och träffa lite folk :)


gungeligung

Sötisen Francesca och hennes voffsar :)

haha F ville inte vara med på bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0