Hey, am I interrupting anything?

Idag har varit bra, om än lite händelselös :) Det har typ regnat hela dagen så har varit inne och lekt, spelat, ritat o.s.v. Det  var rätt nice ändå :)

Jag känner mig ganska slö just nu, har glott på Scrubs och HIMYM med D och nu kollar jag själv :) Blir nog en tidig kväll idag. Imorgon ska jag nog ut i Wokingham, förhoppningsvis vill två andra svenska tjejer med, ska höra med dem :) det vore kul att träffas och så ju.


Ursäkta osminkade bilden och allt, men ja :)
"I love you Tiina" sa F när vi tog den här bilden, så sööööt! :D

man blir ju rörd :)

Kommentarer
Postat av: Izabella liljeblom

Naw avad söt F är med min unerbara Tiina<3. Klart hon älskar dig licka mycket som jag älskar dig....

MVH Izabella!!

puss & kram ha det bra i London:)

2010-02-21 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0