Going slower and slower

Idag har jag och F haft fullt upp typ hela dagen :P åkte till Madhouse med Carmen, Steffi och David imorse vilket var kul. Sen käkade vi lunch och gick i lite affärer i Reading! :) Så åkte vi hem till Carmen och dem och drack kaffe, sen drog jag och Francesca hem. Så ja, en lång dag ute men det var bara nice! :)

Käkade lite mat och sen har vi lekt och glott på film, F somnade ganska så snart så jag bar upp henne till hennes rum. Snart kommer Dan över en sväng, när han dragit ska jag glo på Misfits och ja bara slöa! :D

Kommentarer
Postat av: T

är dt nått på G med den dära Dan eller? :D

2010-02-16 @ 23:48:59
Postat av: Mamma

Ja Tiina, är det nåt på G med denna dära unga mannen???? :)



Puss

2010-02-17 @ 15:57:54
Postat av: Tiina

Haha, alltså vi är kompisar. :) puss!

2010-02-17 @ 23:29:09
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0