Cause they'd fill the open air and leave teardrops everywhere

HÖHÖ igår var en bra dag, om än lite busy! :) På förmiddagen kom ju Sarah förbi vilket var mycket trevligt. Sen hämtade jag lilla F och jobbade tills Kelly kom hem :) Så duschade jag och sen fick jag skjuts till Bracknell där jag mötte Chris, det var ju på tiden haha! :D Fanns inte så mycket att göra för alla affärer stängde redan kl 6 så vi gick till en pub och satt och pratade bara. Så skulle jag ta en buss hem för första gången, och den gick ju INTE där jag trodde den skulle gå haha!

Så jag gick/sprang en ganska så bra bit hem från där busschauffören släppte av mig haha men det var rätt skönt. Så fixade jag mig och beställde taxi, som tog typ en halvtimme innan den kom, suck! Åkte iaf till Wokingham och mötte på Dan och James och massa annat folk på the Raglan. Sen vidare till Gig House och så the Spin! Det var en väldigt lyckad kväll kan jag tycka! :)

Idag har jag och Dan glott på film och sovit halva dagen och nu ska jag gå ner och käka nånting! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0