But I'm breaking the habit tonight

Vilken dag! Haha! :P Lite knasigheter, först lämnade jag ju F på skolan och allt gick så bra. Sen hämtade jag henne och vi gick hem och åt lunch :) Så kom Carmen och Steffi och vi gick iväg på promenad, barnen tog sina scooters :P men lilla Francesca är en liten slöis så det slutade med att jag fick dra henne på scootern nästan hela tiden! :P

Vi gick och tittade på några får iallafall, jätte söta och en var mega kelig. Då kände man sig som hemma, med fåren höhö! Så ramlade Frankicesca med scootern, stackarn, men det gick bra. Gick hem och på hemvägen grät hon flera gånger helt utan orsak, och jag fick dra henne på scootern hela tiden igen nästan :P Sen när vi kom hem så sa hon att hon hade så ont i tummen och började gråta igen, så hörde jag att Steve var uppe så frågade efter ett plåster men det var så litet såret så det behövdes inte egentligen.

Så Steve gick och sov igen och Francesca börjar gråta igen och igen för hon sa hon hade ont i tummen, hon verkade jätte trött också. Steve vaknade av gråtet igen och kom ner igen och F somnade i hans knä och just nu ligger hon i soffan och sover en stund. Ska strax väcka henne så hon inte blir alltför trött ikväll.

Får hoppas hon inte blir alltför arg nu när jag ska väcka henne, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0