But beware and be warned

Filmen var bra! :) den var mysig, jag gillar Disney filmer. Är propp mätt på godis nu, alltså åt massa igår och sen nu på bion också. Så inget mer godis för mig på ett tag nu, är inte ens sugen på det längre haha!

Känner mig lite trött idag faktiskt, vet inte varför. Bara är en sån dag antar jag haha.

Vi ska inte åka till Bath i helgen ändå, men på lördagen ska Kelly kanske ordna tjej kväll haha det vore kul det med! :D denna vecka jobbar jag mån-torsdag. Blir kul att börja "på riktigt" nu!


jag i fredags :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Jodå jag hade en bra helg. :) Hur var din? Jag blir ledig när mina uppg. är gjorda, så runt 10.00(oftast) måndag till fredag. På fredagar är jag ledig hela dagen sen, måndagar till torsdagar ska jag vara hemma vid 18 och jobbar sen till ca 20. Är ledig de flesta helgerna, men nästa helg ska jag följa me familjen och helgen efter kommer min pappa på besök. Så kanske får ta det efter där, för verkar svårt att få ihop det annars!? Kram

2010-02-07 @ 22:23:51
URL: http://karlssonjohanna.bloggsida.se
Postat av: viktoria

jag aaaaalskade den :D:DD

2010-02-08 @ 01:20:43
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0