You mean so much to me, I can't even understand it

Jahapp, har jobbat idag då. Lekt med Francesca, ritat och haft oss och varit i trädgården och till Jocks' lane. Kände att painkillersen tog tillräckligt idag att jag kunde köra bil. :) Så det var nice att komma iväg lite.

Can't wait tills att åka hem nu dock. :) kommer bli riktigt svårt att säga hejdå till alla bara.

Imorgon kommer min kära Sarah och hennes pojkar hit så ska vi ha playdate och picknick i Jocks lane. På fredag ska vi på Luna Rai gig, ska bli as kul att se dem live! :D

Saknar min Coccster btw. 
(haha jäkligt snyggt nytt smeknamn va) :D

Kommentarer
Postat av: Coola coolingen

Vad skönt att du kunde komma iväg lite iallafall :D Jag kan inte bärga mig tills att du ska komma hem!!! :D Ska bli såå himla kul! :)



Hahaha Coccster, du är rolig du tiina :D

2010-08-12 @ 10:49:55
URL: http://marinask.blogg.se/
Postat av: katja

Bra att medicinen är så snabbverkande, trist att vara låst i närmiljön länge.



Jag förstår det blir jobbigt att sägga byyye till vännerna därborta, det blir ju som när då åkt härifrån..Men ÅÅÅ vad VI tycker det ska bli skönt att få dig på hemmaplan, kan inte bli snart nog :))



Coccster, hahaha...å du då, The Bruise :D



PUSS

2010-08-12 @ 10:55:05
Postat av: hanna

ha en bra dag=D

2010-08-12 @ 11:31:01
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: viktoria

guud! nu har jag missat en del ser det ut som! vad är det som hänt? varför ska du åka hem? trodde du trivdes jättebra i den här familjen?

2010-08-13 @ 10:22:39
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0