We're all part of the same sick little games

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år! Quarter of a century! :P
2. Vem var den senaste du träffade? Steve innan han drog till jobbet!
3. Hur lång är du? Typ.. 164 cm tror jag haha
4. Vilken var den senaste film du såg?  The Karate Kid
5. Vem ringde du senast? Mamma och Staffan :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Cocce - Okej bara att säga till när jag kan ringa, vart ska du ta vägen sötnos? Jag saknar dig, önskar jag kunde vara där och stötta dig nu :( puss
7. Vad är dagens planer? Slöa som fan, laga mat nån gång också :P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och! :D
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Riktiga - skilda, och pappa finns ju inte, men mamma har Staffan som sambo och de har varit ihop i 10 år :D
10. När såg du senast din mamma?  Den 4 augusti
11. Vilken ögonfärg har du? Brungrön typ
12. När vaknade du idag? 9.30 tror jag!
13. Har du någon gång hittat en katt? Har sett flera utomhus XD
14. Vilken är din favoritplats? CAMDEN i London <3 och Reading :D
15. Vilken plats föredrar du minst? Det vet jag inte, Gävle XD
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning!
17. Vad skrämde dig som barn? Jultomten
18. Vem fick dig att skratta senast? Sarah tror jag! :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jajamen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär i Sverige, bärbar här i England
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med pyjamas
22. Hur många kuddar har du i sängen? Så många som finns :D
23. Har du någon gång spytt på fyllan? EHH JA
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, ibland strumpor
25. Är du social?  Ja det skulle jag nog säga
26. Vilken är din favoritglass? Calippo cola, Magnum white och mandel
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa saker
28. Tycker du om kinamat? Jag älskar det!
29. Tycker du om kaffe? Japp det gör jag
30. Vad dricker du till frukost? Vatten, oboy, tea eller juice, ibland cola
31. Sover du på någon särskild sida? På magen/sidan
32. Kan du spela poker? Kan kan jag väl men inte bra
33. Tycker du om att mysa? Japp det gör jag :)
34. Är du en beroendemänniska? Hmm de tror jag inte?
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp Jonathan :P
36. Vill du ha barn? Jag vet inte riktigt
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, pyttelite spanska!
38. Har du någonsin åkt ambulans? Yes det har jag
39. Föredrar du havet eller en pool? Det beror på, båda är nice!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Allt möjligt, till mig och andra
41. Äger du dyra smycken?  Nej :P
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Popcorn!
43. Vem är den roligaste människan du känner? MARINA
44. Välj ett ärr på din kropp? Det på kinden haha
45. Vad har du för ringsignal? Maze of City :S
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte nån mössa iaf :P
47. Flirtar du mycket? Jag kan inte sånt så nej! :D
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Minns inte vilken profilbild jag har
49. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag! :D
50. Har du fått fortkörningsböter? Nej
51. Vilken var den senaste bok du läste? The Hobbit (är inte klar ÄN :O )
52. Läser du dagstidningen? Nej eller ibland så
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
54. Dansar du i bilen? Haha jaa ibland
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Capitol
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En lapp till Steve
57. När var du i kyrkan senast? Var på ett gig under en kyrka i fredags, räknas det?
58. Vad ska du göra nu? Typ glo på tv lite till

http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=463


Kommentarer
Postat av: viktoria

Ah, okej. inte kul alls ju! man vill ha sin fritid med sina vänner och rent allmäna saker som att läsa en bok eller sitta vid datorn. sedan att de tycker du ska vara engagerad med dem hela tiden är skumt. man vill inte vara med familjen man bor med på sin fritid. kanske någon gång en kväll då man känner inte för att sticka ut, men inte annars! men ja, kanske har du fått ut allt du ville av erfarenheten nu. att du känner att nu när de börjat klaga/påpeka en massa så känner du att din tid är klar och att du hade det bra och ja, att du kan åka hem nu.

jag hoppas iaf att du har det bra och att du kommer hem safe and sound :) xx

2010-08-17 @ 19:10:30
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0