Everything about you is how I want to be

Har flyttat in i gästrummet nu och städat ur mitt rum (eller ja, numer Sandras ^^). Förstår inte hur jag ska få med allt hem, har slängt en del, packat en proppfull påse med grejer jag ska lämna hos Sarah, packat i resväskorna så de är ÖVER fulla samt har grejer på golvet och bänken i gästrummet. OMGZ XD

Helgen var helt okej, fick en väldigt tråkig nyhet dock. Australian Andy måste åka tillbaka till Australien! :( Han åker nästa måndag. så han kommer inte vara här när jag hälsar på i november. :( när jag åker kommer jag inte att se han igen förrän om jag åker till Australien nån gång!! :O känns helt sjukt. han är ju min favourite aussie ^^

Känns weird att det bara är några få dagar kvar nu. Riktigt weird. Ikväll kommer Sandra, nya au pairen. Sarah kommer och hälsar på mig också, ska bli himla skönt att träffa henne. Har inte sett henne på en hel vecka, måste ju vara rekord haha :P

Kommentarer
Postat av: katja

Who is like you want to be ?? I love you just the way you are...



Asså, kan du inte ta typ 3 stora påsar (sopsäckar) och packa kläder i det och ta som extrapackning ??? Borde ju hålla i flyget.. Eller låna Sarahs resväska å lämna tebax den i Nov ?? Fast man kanske inte får ha 3 resväskor ??



Tråkigt det där med Andy usch :(



Måste kännas skitkonstigt för dig, åka därifrån med alla dina saker, enkelbiljett :/ Men det blir skönt att du kommer hem iallafall. Bra att Sarah kommer över så du får lufta med henne, den nya känner du ju inte...



PUSS

2010-08-29 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0