There are some things and some people that I will miss alot

Hade en jätte trevlig dag igår på stranden i Bournemouth med Sarah och hennes pojkar. Det var soligt och varmt och jag fick till och med lite färg! :) Kul att dra iväg på road trip, har aldrig varit åt det där hållet i England förr. Vi köpte även frappucinos på Starbucks (första Starbucks'en sen mamma var här!) och på hemvägen delade vi på en hel hink med KFC kyckling! :D Så himla gott.

Sen umgicks jag lite med folk vilket var kul. Sov dåligt inatt dock och missade när sötnosen ringde, trodde det var ett alarm så kollade inte ens utan tröck bara bort de, dumma mig. Men har pratat med han efter så :)

Jag vill ha ett datum när jag ska hem nu, så jag kan boka biljett och sånt.. Ska fråga Steve om han vet nå mer när han kliver upp sen.


ROAD TRIP! :D

Sarah körde :)

Jag satt breve och var mongo :D

Grabbsen! :)

We made it to the beach! :D

Varmt och skönt var de, till skillnad mot idag!

Jag tänkte på Coccelito och ritade i sanden :)

Very artistic I must say! Det är Sarah och jag om ni inte ser det :P

Kommentarer
Postat av: katja

FAAAAN VAD GOTT !!! Men jösses plötsligt slog d mig.... när ska jag få starbucks å kfc ??? Du kommer ju hem, då åker ju inte jag till England !!!! AAAAAHHHHHHH !!!!!!!



PUSS

2010-08-17 @ 16:39:28
Postat av: Alina

Åh, ser ju jättemysigt ut! Var ligger det? Hur lång tid tog det att åka? Jag saknar havet! :)

2010-08-18 @ 16:03:27
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0