There are so many things I'd like to say to you

Idag har jag hälsat på Sarah och pojkarna. Det var trevligt :) Jag och Sarah satt med och pratade och kollade på musik tv. Emellanåt fanns det verkligen inget att lyssna på haha gick bara runt och runt men emellanåt var de as bra. :D Så åkte vi till Tesco och köpte pasta oven bake sås och hem och fixa lunch. As gott blev det! :) Till efterrätt fick jag kladdkaka och glass. GODHETEN! :D

Sen fortsatte vi prata och glo på tvn sen var jag tvungen att dra eftersom Steve behöver bilen till jobbet sen. :P Åkte hem och så skjutsa jag han till banken och nu lyssnar vi på Kerrang musik tv. Har varit flera bra låtar på raken! :D

Ikväll ska jag träffa några kompisar nere på puben. Ska bli kul. :) Har inte sett vissa av dem sen innan jag var i Sverige ju så hoppas många kommer ner. Till och med Sarah ska komma! :D

Jag vill hem nu. Vill bara komma iväg och komma igång med allt så de blir gjort nån gång. Kommer självklart att sakna allt och alla här i England men jag kommer ju att komma tillbaka och hälsa på. Saknar Cocce, mamma och Staffan, Marina, Swinto, vännerna, resten av familjen.


Gott det vore med caramel frappucino egentligen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0